Merhabalar bebeğim 7 aylık ama ben hala beslenme rutini oluşturamadim sizler kaç öğün veriyorsunuz her öğünde neler ve ne kadar veriyorsunuz? Anne sütü mama kaç saatte bir ne kadar veriyorsunuz? Önce annesütü/ mama mı yoksa ek gıda mı veriyorsunuz? Kafamda bi sürü soru var