Hatice_nur07 Selam kızlar ramazan geliyor hazır olsun kolay olur diye buzluga attıgınız bişey var mı ben aslında istiyorum ama ne yapıcam bilmiyorum aklımda sadece ıspanaklı gül böreği ve mantı var sizler yapacakmısınız söyleyinde fikir olsun ❤️
haavvvaaaa Hatice_nur07 benimde mantı var ☺ yapabilirseniz gözleme de koyabilirsiniz o da ısıtılıp yenince güzel oluyor hazır bir şekilde oh mis ısıt ye 🤤
Selin1234 Hatice_nur07 ben kuru fasulye ıslatıp koydum , sigara böreği sardım , barbunya koydum pişmeye hazır şekilde,
fikrimcee27 Leventinannesiii ilk defa ben de attım bu sene, bazıları acı oluyor diyor ama denemek istedim, öyle olmaz umarım
haavvvaaaa Hatice_nur07 ne olduğunun pek önemi yok aslında yeter hazır bir şeyler olsun pratiklik açısından 🙂
Selin1234 Hatice_nur07 değişmiyor rondodan beraber çekiyorsun canım tülbentten sıkıp suyunu çıkartıyorsun eğer fazla sıkarsan acı olmuyor
haavvvaaaa Selin1234 limonata yaparken buzluktan çıkanların çözünmelerinii bekliyor musunuz direk rondodab çekiyor musun uyz