2cocukannesi__ bence takmayın ne olur ne olmaz ,Özellikle geceleri . 5.5 aylığız ne huzursuzluklar yaşadık şimdiye kdr diş sorunumuz 4. Ayından beri var ama takmadım almayı düşünüyorum ama takarsam da gündüz ve aksesuar olarak hoşuma gidiyor açıkçası oyuzden takarım yani