Merhaba kızlar 20 gündür göğüs ucu çatlaklarıyla uğraşıyorum gümüş kapak aldım bugün oranın bi sorumlusu yazmış ben iyileşmesi için kuruması gerekiyor diye okumuştum İnternetten bi yararını görmedim deyince oda nemli kalması gerekir demiş nasıl ki ellerimiz kuruyunca acır nemli olunca iyi hissederiz o yüzden nemli olursa daha çabuk iyileşir falan demiş arada kaldım nemli mi kalacak iyileşmesi için kuru mu valla bıktım bu yüzden sürekli post açmaktan