Funda07 ben gurbetteyim eşimin işi geregi annem kırkım çıkana kadar yanımdaydı ve çıktıktan sonra gitti annem gittikten sonra doğru düzgün yeme içmeye fırsat bulamadım sanırım kilom en çok bundan dolayı gitti 🤣 yani ekstradan birşey yapmadım kızımın gündüz uykuları çok kısa o yüzden çoğunluk ayak üstü atistiriyorum