Sblatc muhtemelen atak haftasıdır, daha çok şey değişiyor, sürekli değişiyor endişe etmeyin.. şuan minnoş nasıl istiyorsa öyle ☺️ Kundakla ilgili tavsiye edilen 4. Aydan sonra yapılmaması, çünkü bebek dönmeyi öğrendiği için kundaklı halde dönerse nefessiz kalırsa vs.. tehlikeli hale geliyor. Benim kızım 6 ayı bitirecek yakında, bazen hala elleri kolları durmuyor emziğini falan cekip atıyor uyutamıyorum. Öyle olduğu zaman penye ince bebek örtüsünü kundak gibi yapıyorum. Bağlamıyorum, sıkmıyorum. Uyuttuktan sonra açıyorum bazen. Ama unutsam bile bebeğim istediğinde açabilecek durumda oluyor onu. Siz de deneyebilirsiniz 🙏🏻💐