Kızlar 26 günlük bebeğim başta güzel emiyor daha sonra meme ucu yumuşayınca başlıyor ağlamaya benim göğüslerim erken terbiye oldu bu durumla nasıl başa çıkabilirim süt var süt geliyor ama yumuşak olunca kopuyo kıyamet var mı başına gelen bana yardım edecek akıl verecek lütfen çaresiz kaldım iyice bezde çiş kaka gayet iyi bu arada