Merhaba arkadaşlar 20 aylık bir oğlum var. Ve geçen hafta adetim 6 gün gecikince test yaptım evde ve tam koyu değil ama çift çizgi çıktı. Ertesi gün Beta verdim 345 çıktı. Şimdi şöyle ki adet olmam gereken gün bir baktım ki çamaşırım da ⅘ damla kahverengi lekeler var. Adet olduğumu zannettim ertesi günde bir kaç damla gelmişti sonrasında kesildi. Daha doktora gitmedim randevu aldım iki hafta sonraya çıktı muayene için. Sizce yerleşme kanaması dediğimiz şey miydi? Bu arada Rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲💐