Hsrtzmre Kızım 4 aylık aşısını oldu bugün ama çok huzursuz hep aglio bacaklari ağrıo calpol ağrı kesici verdm olmadi napabilirm 🙄
a010101 Hsrtzmre 1 2 gün sürüyor canım sık sık emzir rahatlatıyorlar ertesi güne kadar sürmüştü bizimde geçene kadar öyle gülen çoçuğum gülmez olduydu hep inlediydi uykuda bile
Esderler__ Hsrtzmre bizde bugün olduk kurmayı yaptırmadım diğerini yaptırdım sürekli Gülen sakin çocuk delirdi sanki Ya 🥺 sürekli çığlık çığlığa ağlıyor parol verdim ama başka napbiliriz ya
Umutunannesi_65 Hsrtzmre bizde dün yaptırdık bebeğim çok rahatsız oldu. Ateşi 39°C oldu. Bacakları çok ağrıyor. Suan daha iyi. Calpol verdim ben. Çok geçmiş olsun cnm.
Hsrtzmre Esderler__ ya bizimde öyle uyuyan çocuk sürekli ağlıyor susmuo calpol ağrı kesici verdm yok yani aynı