Dmr2 Kizlar bebeğin günün belirli bir saatinde durduğu yerde ağlıyor gazı yok diye düşünüyorum altı temiz karnı tok ağladığı zaman memeyi emmiyor agladiktan sonra aglamasiyla birlikte uyuya kalıyor rica etsem yardımcı olur musunuz
Elisa1932 3 4 saat kadar sebepsiz ağlıyorsa kendini sıkıyor memeyi red ediyor ayaklarını kendine doğru cekiyorsa canı yanar gibi ağlıyorsa evet kolikkk.. Ne cektimmmmm şükür azaldı
Buglemmim Brlki uyudu geleliyordur o saatlerde o yüzden ağlıyordur benim kızımda uykusu geldiğinde huysuz sürekli ağlar emmez uyuyana jadar
Elisa1932 Dmr2 Benimkide öyleydi 4 hastane gezdim hepsi kolik dedi. Kolik aşırı gazlı bebek demek gazlarını çıkarsa bile rahatlayamayan
Elisa1932 Linamommg O bebeğe göre degisiyor 1 yıl suren var 2 ay 5 ay 7 ay süren var. Benimki 3 ay şiddetli sonrası yavasladi şükür