Merhaba, bebegim ilk uc ay cok guzel kilo aldi, 4. Ay 400 gram, 5. Ay 200 grama dustu kilo alimi. Doktorumuz artik ek gidaya basla dedi, ben de basladim yavastan ama icim rahat etmiyor. Oldukca saglikli besleniyorum, bebegimin emmesinde de azalma yok, cok iyi kilo alan bi bebegin kilo aliminin bu kadar azalmasi normal mi? Daha once bu durumla karsilasan oldu mu? Ek gidaya basladim ama tadimla basliyoruz sonucta, yine kilo alamaz da zayiflar diye korkuyorum. Sutumun kalitesi mi dustu acaba oneriniz var mi? Soyle yaptim iyi geldi diye tavsiyede bulunursaniz cok sevinirim 🙏