Ysmn66 Lütfen sizi emerken mama vermeyin. Sonra sizi bırakır ve tamamen mamaya geçiş yapmak zorunda kalırsınız. Eğer emziriyorsanız günde 3-4 defa 1 TL büyüklüğünde kakalı bez alıyorsanız bebeğiniz doyuyordur. Mama vermeden deneyin derim. Lohusanın yaka iğnesidir bebeği 24 saat memede yaşar çok normal. Ne kadar verirseniz o kadar alır. Doyma hissi oluşmamıştır. Hele ki mamayı biberon ile veriyorsanız yakında sizi reddeder.