Bebeğim 8 aylık maşallah iştahlı bı çocuk 5 aylıkken başladım ek gıdaya tadimlar filan bitti yoğurt çorba ve sabah kahvaltı yapiyo normal bi şekilde ama sizin öğünleriniz nasıl neler yediriyosunuz öğlenleri akşamları ben şaşırdım kaldım korkuyorum yanlış bişey yapmaktan