Baharaktas23 ben 1,5 yasina kdr hc yastk kullanmadm 1,5 yasina gelince kendisi gece uyanip uyanip bizim yastigimiza yatmaya basladi ondan beri incecik bebek yastgina yatiriyorum 🤷♀️😊 2 yasina kdr yatirilmamasi en iyisiymis omurgada egrilik olabiliyorms snrm