Hemen damla kullanmayın lütfen, bol bol dipten aşağı- aşağıdan dibe doğru temiz parmaklarınızla ovalayın, masaj yapın. Bebeğim 10 günlüktü hatta doktorum kızarana kadar yap demişti. Bana da hemen damla vermişlerdi başka dr a gittim damla dökmeden hallettim masajla. Hem göz yaşı kanalı da açılmış oluyor.