Aselemine27 Kızlar bebeğim 3 aylık bugün kontrole gittik sadece 500 gram almış ebe normal çok kötü degil dedi sadece anne sütü alıyor kafama takıldı çok mu kötü sizce 3000 kilo doğdu bu arada
1Beybiletto Aselemine27 normal canım kafana takma bu ebelerin hepsi böyle kilolu bebek iyi bisey değil ki sağlığı yerinde olsun yeter
Aselemine27 1Beybiletto evet öyle düşünüyorum sonra geri kafama takılıyor boyu çok güzel çok şükür saglıklıda