Hilal06a Deletedmom99886 bizde geçen sene antalyadan dogu ya geldik 😊 şimdiden kışlıkları filan toplamakla başlayabilirsiniz bence bende çok erken başladım ama kendimi çok zorlamadan yaptım yani. Bide tabak çanak için pat patlar oluyor ya kesinlikle onlardan alın derim.
Deletedmom99886 Hilal06a Evet pat pat alacağım kesin ☺️ Nereye gittiniz arıyor musunuz Antalya yı iş sisteminden dolayı? Biz demredeyiz burada da çok sosyal hayat yok ama doğası denizi yetiyordu bakalım doğuda ne yapacağız
1BebekAnnesiii Benim taşınmama 3 ay vardı ben herşeyi topladım ıvır zıvır hariç mutfak eşyalarının bi kısmı hariç herşeyi toparladık 3 ay mülteci gibi yaşadık evde ama değdi 🤣 taşınırken bi anda bitti işte
Deletedmom99886 1BebekAnnesiii Gerçekten mi ya başlasam mı şimdiden erken değil mi sen de benim gibi yavaş mısın
attbianne Deletedmom99886 3 kere taşındım mobilyaları beyaz eşyaları taşımacılar paketliyor zaten perdeleri yıkamayın gidince temizlik bitince yikayip asin battaniye yastık yüzü vs gitmeden yıkayın elbise ve tabak canaklardanda günlük kullandığınız 3 er parça kalsın gerisini hep toplayın çok eşyanız varsa 3 hafta önceden çok değilse 1 hafta önceden baslayin çünkü topladikca çıkıyor heyerden bişey çıkıyor kullanmayacağınızı düşündüğünüz şeyleri gitmeden elden çıkarın elde kalanları toplamanız çok kısa sürer zaten tasinacaginiz günün akşamında toplarsiniz ben hamileyken ve bı bebeğim varken bu şekilde yaptım
Deletedmom99886 attbianne Çok teşekkür ederim 🙏🏻 Perdeleri sonra yıkayın demişsiniz peki koltuk ve halıları da kı gidince yıkayayım acaba
Ommalik Deletedmom99886 çok tecrübem yok tavsiye veremeyeceğim ama buna çok güldüm hahhsgsg🤭🤣 kolaylıklar diliyorum 🙏🌺
ikinci_yeni Deletedmom99886 ne zaman başlayacagınızı söyleyemem ama iyi bir taşıma firmasıyla anlaşın.5 senede 3 kez ev taşıyan biri olarak tavsiyemdir
birtutamsac Deletedmom99886 evet bir iki koli ve bavulları da son güne kalan eşyalarla doldurdum böylesi çok kolay oldu bir iki parça bırakmıştm kıyafet olarak 😄
papatya011 Deletedmom99886 ben Mayıs sonu okuldan gelmiştim o zaman başlamıştım Tuğçecim her gün bir iki kutu yaptım rahat rahat yetişti Haziran sonuna ki biliyorsun o evden sonra 4 ev daha gördük bir gün içinde taşınmak zorunda kaldığım da oldu 15 günlük sezeryan dikişimle 6 günde topladım ve çok ıvır zıvır varmış bizde o halde topladım senin eşyan az diye biliyorum zaten izinden sonra çok rahat yetiştirirsin erkenden toplarsan bu defa birşey lazım olsa bulamazsın daha zor olur
Deletedmom99886 papatya011 Aynen kuzum evim bıraktığın gibi eşyam az sadece bir koktuk takımı aldık ek olarak o da zaten kaba eşya. Bende ondan çekiniyorum ya bir şey lazım olursa koli açmam gerekirse diye 😑
ly35 Deletedmom99886 en uzun süren tabak bardak paketlemek oluyor. kıyafetleri hurca veya bavullara koyarsınız hemen. kırılacak ve az kullandıklarınızı yavaş yavaş gazeteye veya patpata sarıp kolileyin. üstlerine de keçeli kalemle yazın içinde ne olduğunu mutlaka😃
EtiPetito Deletedmom99886 artık evden eve nakliyat var adamlar 3 4 saatte tüm eşyaları iğneye kadar topluyor. Sakın kendiniz uğraşıp yorulmayın fiyatlarda çok uygun
anneniseviyosanalkisla Biz de tam tersi doğudan batıya tayinciyiz eşim ASker bende bilmiyorum napacağım nefret ediyorum taşınmaktan
Deletedmom99886 anneniseviyosanalkisla Neredesiniz memnun musunuz yerinizden? Hakkınızda hayırlısı olsun ❤️
[silindi] Ben 3 günde toparlar 2 günde de tamamen yerleşirim. Erkenden toparlamana gerek yok sonuçta o evde yaşanılacak daha.
Deletedmom99886 [silindi] Ben 3 günde toparlayacam canım öyle 3 günde 300 kere düşerim elim ayağıma dolaşır panik atağım pıt gelir oturur ağlarım
Tubiiik Ben de 2 yılda üçüncü kez tanşıncam öncekinde bebeğim 20 günlüktü şimdikinde 10 aylık filan olacak🤷🏻♀️
KuzeysM0MMY Deletedmom99886 çok tatlısınız ya 😂tembel hayvan diyince aklıma ben geldim. Bende çok yavaşımdır ama işimi mükemmel derecesinde yapmayı severim . Merak ettim; sizde başak burcu musunuz?
Deletedmom99886 KuzeysM0MMY tembel hayvan diyince aklıma ben geldim. İlahi, sizde öyle 🥰 Başak değil aslanım, Başak severim isterdim de olmayı kaçırdık yahu😑 Aslanın şeyi var bende, netlik özelliği, ya tam olacak ya hiç😬
AnnaKarenina_ Deletedmom99886 kıyafetler çok ise vakumlu hurça koyabilirsin daha az yer kaplar taşınırken
nelmali Deletedmom99886 yazlık kışlık değişiminde kıyafetleri toparlayabilirsiniz kullanmadığınız eşyaları da toparlayabilirsiniz ama bunlarla hic ugrasmadan evden eve nakliye ayarlayıp her seyi onlara bırakabilirsiniz
Deletedmom99886 nelmali Öyle içim rahat etmez maalesef evet güzel bir çalışma sistemi ama bana yaramaz ☺️