Merhabalar bebeğim doğduğundan beri kolunun küçük bir kısmında egzama vardı. Hipokort krem kullandım biraz söndü. Sonra kendiliğinden geçti. Geçenlerde geri gelmiş aynı yerde. Ben de alerji dr una götürdüm. Yumurta beyazına alerjisi çıktı. Diyetteyiz. Ama birden bütün bacaklarında kolunun hepsinde çıktı. Yine gidicem dr a. Böyle bir durum yaşayan var mı? Ne tetikler ki merak ettim.