10 aylık bir bebeğim var bağışıklığım çok düştü sanırım sürekli grip oluyorum bir kere covit geçirdik ilaç içmek istemiyorum ama gerçekten artık dayanamıyorum ayakta durmak zorundayım vitamin yada takviye gıda önerisi olan var mı bu ara da emziriyorum