Minaersz28 Barannm_ bebeğim 3aylikti kullandım gerçekten çok memnun kaldım şuan 10 aylık olduk arada hala devan ediyorum
Pinarbyrk Ben kullandim bebegimde aşırı gaz yapti biraktim pek bi etkide göremedim kişiden kişiye değişir tabi