ilydsrn Theanaaa Canım dediğin doktoru bilmiyorum ama benim bebeğim bugün üç aylık oldu beş gün önce lokal anestezili sünnet yaptırdım ve iyileşti çok şükür iyi ki de yaptırmışım
Dilekasaf04 Theanaaa ben 2.5 aylıkken yaptırdım lokal yapıldı güzel doktor ben memnun kaldım, ilk gün zor oldu sadece
Theanaaa ilydsrn canim bende aradim diyo ki sakinleştirici fitil veriyoruz bi saat etkisi sizede verdiler mi? Lokal dusunuyorduk bu doktoru oneren çok olmus
ilydsrn Theanaaa hayır fitil ya sa başka bir şey vermedik hastaneye gittik lokal iğnesi vuruldu 10 dakika uyuşmasını beklediler benim kucağımdaydı zaten o sırada sonra ameliyathaneye aldılar 15 dakika içinde sünnet oldu zaten yani illa çok çok önerilen bir değil herhangi bir üroloji doktoru da olur sonuçta basit bir işlem
Theanaaa Dilekasaf04 kuzum benim ki 4 aylik lokal dusunuyoruz fitilden bahsetti sakinleştirici şimdi hareketli diye bebis. Sizde verildi mi?
Ayscllb Ben de 3 aylıkken yaptırdım , tavsiye üzerine afiyet hastanesi/Ümraniye de yaptırdım , hiç sıkıntı yaşanmadı , memnun kaldık