merhaba. geçen yıl kızıma sebamed baby güneş kremi almıştım çokta memnun kaldım. ürünün %75i duruyor. haziranda açmıştım arkasında kapağı açıldıktan sonra 12 ay süresi vardır yazıyor ama ağustosta tatile gidicem 1 hafta falan kullanıcam zaten bu yılda aynı ürünü kullansam bi sorun olur mu acaba?