Merhaba bebeğim bir hafta sonra 6 aylık olacak henüz iki aylıkken kalsiyum miktarı yüksek çıktığı için doktor d vitaminini kesmemizi söyledi. Ondan sonra hiç d vitamini vermedik fakat vermememize rağmen kalsiyumu hala yüksek sebebi ne olabilir bu konuda fikir sahibi olan ya da böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba?