Merhaba kızım 11 aylık ve idrar yolu enfeksiyonu oldu Cumartesi günü doktora götürdük idrar tahlili istedi çocuğun canı yandı ve hastanede daha da huzursuz olduğu için tahlili veremedik doktor da vücudundaki beneklerden ve muayeneden anladı zaten ve antibiyotik tedavisine başlandı fakat beneklerin geçmesi dışında olumlu bir hareket yok. Kızım huysuz mızmız belli ki canı yanıyor hala. Ne yapabilirim ne yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim 😢