Bende veriyorum eline meyve, haşlanmış sebze veya pankek tarzı yiyor ama biraz da klasik yöntemle beslenmesini destekliyorum. Benim bebeğim çok iştahsız porsiyonlarını hep küçük tutuyor kilo alımını artırmam lazım ama ne yaptıysam olmuyor benimle aynı durumda olan var mı tecrübelerini öğrenmek isterim