Daha önce de post açmıştım kızım 3 aylık 2 gecedir saat başı uyanıyor. Sabah ilk uykusunu yarım saat uyudu kalktı. 2. Uyku 3 saat sürdü normalde hic olmaz böyle bir sey. Simdi tekrar uyudu ama kendi kendine memede biraz dalar gibi oldu yere koydum kundakladım emzik verdim uyudu kendi kendine. Noluyor anlamadim atak dedim ama atak döneminde böyle bir sey oluyor mu hic bilmiyorum. Gece gündüz uykusu mu değişiyor ya da. Aklımda bir suru soru var. Kızımın uykusuna ne oluyor?🤯