Arkadaşlar oğlum 3 aylık uyku düzenimiz yok denecek gibi kaçta uyuyup uyanacagi kaç saat uyuduğu belli değil gündüz elim beşikte uyuyo deliksiz hiç uyumuyo gece ise 4 de kadar uyumuyo çok uykusu olduğu için çok agliyo ama direniyo 4 ten sonra uyudugunda bazen 6 bazense 8 e kadar deliksiz uyuyo bende doyurmak için uykusunu bölmiyorum ( iyi mi yapıyorum bilmiyorum ama ) yani sizce benim bir uyku düzeni vermem gerekir mi yada nasill bı düzen vermeliyim yoksa Kendi kendine düzene girer mi acele mi ediyorum??