Momkraa arkadaşım sakın canını skma benim oğlum da öyleydi 8aylik dönmeye başladı hareketleri çok agordi bana da çok soylendiler çok canım skldi ama onların eline koz vermedim daima güldüm amannn canı ne zaman isterse falan dedim ama içim kan ağlıyordu çok korkuyordum ama çok şükür iyiyiz her çocuk bir değil sakın kıyaslama yapma . Birde kansızlıktan da kaynaklanıyor bunu söyleyebilirim benim oğlumun kanı düşüktü yürümesi biraz geç oldu 14aylik yürüdük rabbim hepsine sağlık versin inşallah 🤲🏻