Arkadaşlar cidden kafayı yeme noktasına geldim ! Süt arttırma adına onca şey araştırdım burda bir sürü şey okudum ne duyduysam besin olsun damla olsun hapı olsun eşime aldırdım aldırdım kullandım. Günde 6 lt su içtiğim günler oldu ki diğer günlerde en az 4 4.5 lt içiyorum. Çok şükür lohusalık sendromu yaşamadım yani stres moral bozukluğum olmadı olsa dicem ki sütün etkilendi. Bugüne kadar gayet pozitiftim artar gider dedim stres yapmadım sürekli sütü düşünmedim öyle. Sık emzirme sağma dendi onlarıda uyguladım resmen kampa girdim sağma yaptım sık emzirdim 2 gün çok güzel aaaa dedim şükür işe yaradı hoppp tekrar eski haline döndü süt yani azaldı. Yemesem içmesem hele hiç yok yani yemin ederim normal insan şu benim yaptıklarımı yapsın sütü gelir o derece yani. Ispanak yedim 2 gün çok güzel süt oldu sevindim bende ıspanak demek ki süt yapıyor dedim ıspanağa verdim kendimi sonra tekrar başa döndük şu an yiyorum tık yok. Ne yapmam lazım daha bilmiyorum yani 1 aydır mama takviyesi yapıyorum mama öcü değil olmayınca napim aç mı kalsın veriyorum sorun değil ama neden sütüm böyle anlamıyorum yani yapısal demek ki diyip koyvercem kendimi bu sefer hiç olmayacak ondan da korkuyorum cidden artık sinir olmaya başladım kendime !! Napıcam ben böyle 2 ay 11 günlüğüz 6 aya kadar kesin emzirmek istiyorum ama o ayları görebilirsek inşallah!