Bebeğim 1bucuk aylık doğdugundan beri reflüsü var. İçtiğini atıyor. Uykudan kusarak hemen uyanıyor. Daldığı zaman hemen midesini bulandırıyor uyuyamıyor. Huzursuz. İlaç da etki etmiyor gibi. 3 haftadır da süt diyeti yapıyorum ama fark göremedim. Bu süreci yasayan var mı oldu mu.ne zaman geçiyor. Nedeni alerji miydi neydi. Tavsiye var mı. Çocuk da biz de perişan olduk