Efemin_Annesi Kilosu falan gayet iyi ama geçmi kaldı diş bilemedim herseyde yiyor öle istahsız bir bebekte değil 🧿 ama bir tane bile disimiz yok tahlillerimizde 2 3 ay once normaldi 🙄 cevremdeki herkezde var bi bnimkinde olmayinca istemsizce kafama taktim
Aykizimm Efemin_Annesi Hiç takmayın gayet normal 😇 Kızımın 11 aylıkken çıktı ilk dişi ve arka arkaya diğer dişleri de çıktı 🥰
Ommalik Yok canım bizimde geç çıktı. Arka arkaya geldi hepsi. Yaşına girecekti daha yeni bir tane dişi çıkmıştı. Çıkar sabredin. Geç çıkan diş daha sağlam olur derler 🤭
Efemin_Annesi Aykizimm hasta oldumu peki arka arkada birde o takıldı kafama arka arkaya hasta yapicak diye
sarilokumumm Efemin_Annesi hiç takmayın 15 aya kadar normal ayrıca ne kadar geç çıkarırsa o kadar iyi dedi doktorumuz hem dişler sağlıklı olur hem de dönemi rahat atlatır bizimde yoktu üzülüyordum yaşından 5 gün sonra 2 dişi çıktı 1 hafta sonra 2 diş daha çıktı 4 dişimiz var ve çok rahat çıkardık diğerleri de yakındır çıkacak
MotherOfAlmila Efemin_Annesi Ay ben de 1 yasina kadar ciksin istemedim. 10 aylikken cikti.😂Demek ki herkesin dusuncesi farkli. Ben bebek goruntusunden uzaklassin istemedim hemen. Suan 12. aydan gun aldik.🥲
Aykizimm Efemin_Annesi Olmadı canım hatta çok zorlanmadı bile çabucak çıkardı. İnşallah sizin de öyle olur 🙏🏻💐
Deletedmom_22 Efemin_Annesi geç çıkan dişler daha sağlam olurmuş🤗öyle duymuştum . 1 yaştan sonra da çıkaranlar var
FistikliLokumum Efemin_Annesi tam 9 aylık ve dis yok 😃 doktor kontrolümüz vardı normal 1 yasa kadar illa cıkar dedi. Alt 2 üst 2 kabarık ama patlamadı bi türlü