Minikkmr Krem sürüp bekletti. Ona rağmen çok acıdı. İğne girerken bir de dolgu içine enjekte olurken çok canım yandı. Yaptırmam gerekiyor ama acıyo diye erteliyorum
Dün botoks yaptırdım nerdeyse tüm yüz o hiç acımadı mesela hatta dedim dr a dudak dolgusu gibi mi diye. Yok uyuşturma bile yapmıcam dedi ve geeçekten çok çok az acıdı