Kızlar diyor musunuz? Alıcam kararsızım. Çünkü yatagım ve koltukları yere yakın zaten altına giremez. Her gün supurge tutuyorum 2 kere en az gına geldi. Çünkü kızım herseyı agzına atıyor. Saç , kıyafetten dokulen pamuklar, iplikler. Halıdan cıkan pamuklar vs. Bunları alıyor mu robot? Bir de viledalı ozelliği olan varmış ondan memnun musunuz? Yoksa almasaydım da olur mu diyorsunuz?