Kızım 11,5 aylık. Bu zamana kadar çok şükür çok güzel yiyordu ve ilk kez ateşlenip hastalandı 🤦🏻♀️ 4-5 gündür rahatsız ishal kusma ateş ve diş patlatmaya çalışıyor. Hepsi üstüste ve yaklaşık 3 gündür ağzına lokma sürmüyor sadece emmek istiyor. Ne yapabilirm birşeyler yemesi için yardımcı olur musunuz?? Yemeyen çocuk çok zormuş Rabbim yardımcısı olsun annelerin 😞