Gulsahh5258 Merhaba sevgili anneler 10 aylık oğlumun göz kapağında arpacık çıktı. Geçmesi için önerileriniz var mı ve ya basından böyle birşey geçen annelerimiz var mı ?
1mom1baby Gulsahh5258 doktora gidin damla verir o zamana kadar pamuğu sıcağa yakın suyla ıslatıp arpacigin üstünde bekletin ama ovalamayin surtmeyin üstünde tutun sadece