Merhabalar 🍀 bebeğim 1 ay 5 günlük, erken doğdu, emerken zorlanıyor bazen. Doktorumuz mama takviyesi ver gerek duyduğunda dedi. Aptamil almıştım, çok gaz yapıyor. Şimdi Hipp ile Golden Goat keçi sütlü mama arasında kaldım. Gaz yapmayan doğal güzel bir mama arıyorum. Kullananlar yorum yapabilir mi? ☺️