Selma_brn kızım 2 aya yakındır azı dişleri ile ilgili sıkıntılıydı ek gıda cok az yiyordu sonra hepten bıraktı ve ağır ishal oldu sadece formul mama içiyordu neyse dedim artık bu diş değil bu çocuğun başka zoru var bu kadar uzun süre ek gıda reddi normal değil meğer akut faranjit orta kulak iltihabı olmuş doktor cocuk bu halde nasıl yemek yesin diyor asla ateş yapmadı öksürük burun akıntısı yapmadı