Mysunshineee kısır,poğaça yada hazır yufkayla börek,kurabiye.
Börek yapacagim zaman aksamdan sarıp firin tepsisine ayarlayıp üstünü strecliyorum gelmelerine yakin pisiriyorum. Misket kurabiye hep dondurucuda oluyor pisik birsekilde koyuyorum misafir gelince isitiyorum. Kisirda en pratiği geliyor bana. Yeni doğum yapınca gelen misafire cok pratik oluyor bu şekilde.🤍