Gmzynpasya şuan işyerindeyim resim atamıyorum e bebekten bakabilirsin görseline fiyatına baktım biraz önce e bebekte 800 tl trendyolda falan daha pahalı o yüzden 400 tl ye verebilirm. çalışmayan düğmesi yok. çiziği kırığı da yok. zaten ilk 6 ay kullandık sonra kutusuna kaldırdım