hulyaaa-123 sen bilirsin tabi canım çocuğunu sen iyi bilirsin, ben mamayı bıraktırırken bu sütten içirdim şimdi de bunu bıraktırıcam diye uğraşıyorum süt içmek için uyanıypr içmeyince ağlıyor, uyku düzeni de olmuyor yemek düzeni de sütü kaçış olarak görüyolar yemek düzenini oturtmayı denesen daha faydalı olmaz mı sanki içirceksen içirirsin yine ama memeyi süte bağımlı olan çocuklar çok düzensiz oluyor bizde çektik 🙄