Ben usurmu diye yere koymuyorum sadece arada oyun halisinq koyuyorum genelde zaten ya kucağımda ya besigijde ya da yatağıma alıyorum acaba gelişimini etkiler mi yere koymaya ne zaman başladınız birde bakıyorum yüz üstü elleriyle başını dik yutar tarzında yazılar bizimki yüz üstü hic sevemiyor denedgimde agliyo basini oyle kaldıramıyo 3 ay 10 gunluk