Elisa34 biryazmasali inşallah bir an önce gecer şuan yorgunluktan o anın tadını alamıyorum 🥰hiç gecmicek gibi
Elisa34 Kelebekelisa bilmiyorum ki herkes kucaga alışmış dediler ama elimde olan bişey değil Allah yardımcımız olsun saglıkla sıhhatle büyütelim
Neslihanbew Elisa34 yeminle bütün bunu düşünüyorum ikinci çocuğum ama sanki ilk gibi tecrübesizim 7 aylık ama hala kucağımda ne zaman aşağı inecek
Ruv Elisa34 serum fizyolojik sıkıyorum ayriyeten ilaçlı buhar makinesi var nefes acıyor cigerlerini rahatlıyor ne zmn hırıltı duysam onu yapıyorum geçiyor