kızlar merhaba lar bu beşigi kızımıza aybebekten aldık ama hiç birgün bile bir saat bile yatmadı öğlece kaldı kullanmıyoruz Sallanıyor cok güzel bir beşik aslında ama sevmedi kızım yatmadı
cibinligini özel kendim yaltırdım iç yatagıyla beraber göndereceğim alan kişiye 1450 tlye düşünüyorum ama yardımcı olabilirim😇