Busraa3535 oy canım sağolasın ben de yani içimde hissettim acını cidden dün tam kızımın kafasını çarpmamın üzerine bu postu görünce sana sarılasım geldi gözümğn önğne geldi bebeğin. Ben de dün arabada bebeğimi emziriyodum ayaklarını düzelteyim derken kolaltlarından tutup yukarı kaldırdım ayakları sıkışmasın diyr güya emzirme pozisyonu alıyordum tavana çarptırdım kafasını çok korktum bıngılgak falan korkuttu beni. Aslında hafif çarptım ama insan bilemeyince korkuyor. Sonra gözde kayma kusma falan olmuyosa sıkıntı yok demiş herkes bebiş de maşallah cok keyifliydi sonrasında, çarpınca da çok ağlamamıştı. Benim moralim düzelince sen nasılsın diye merak ettim. Kendinizi zaten suçlamayın olan olmuş iyiye odaklanalım 🙏🏻❤️