Merve_Aslan80 Evet kızlar soru başlıkta bebeğim 2 ay 20 günlük ve lazer epilasyona başlamak istiyorum yaptıran varmı veya bir sakıncası varmıdır bilgisi olan varmı.
Merve_Aslan80 Az önce çocuk doktorumuzla görüştüm her hangi bişey olmaz dedi süte vs geçmez sorun yok dedi ama yine sizin de fikirlerinizi almak istiyorum anneler
Merve_Aslan80 Yaprak321 ayy iyi ya içim rahatladı çok arada kaldım bişey olursa vicdan azabinda ölürüm 😟 şey bide siz kaç ay gittiniz bitiyor mu tüyler
Yaprak321 Merve_Aslan80 ben 6 seans gittim bitti hemen hemen benimki 10 seans ,4 seans dhaa gitsem tamamen biter çok büyük rahatlık keşke bekarken gitseydim
Merve_Aslan80 Yaprak321 Ne güzel inşallah benim de öyle olur ya bıktım tükendim bunun önünden kurtulmak istiyorum artık 🥺
Merve_Aslan80 Gittiğim güzellik merkezi emziren anne 6.aya kadar asla yaptıramaz dedi ama doğru değilmiş 🤦
Portakal Merve_Aslan80 buradaki bir iki yoruma göre mi doğru değilmiş diyorsunuz. Direk gelin yapalım da diyebilir sonuçta para kazanıyor. Hormonlar 6 aydan sonra normale döndüğü için o zaman öneriliyor.
Yaprak321 Merve_Aslan80 yani sanki siz göğsünüze mi yaptircaksiniz epilasyon ne Zararı olabilir ki madem çok takintilisiniz bu konuda 6 ay sonra gidin
Merve_Aslan80 Portakal Burdaki iki yorum dediğiniz tecrübe etmiş anne bu benim için önemli küçümseyerek konuşmayın lütfen ve ayrıca dikkatli okusaydiniz doktorumuzla gorüştüğümü yapabilirsin bir sakıncası yok dediğini yazmıştım.
Merve_Aslan80 Yaprak321 Takıntılı değilim ben de kadın öyle dedi diye beklemiştim siz ve doktorumuz bişey olmaz diyince demekki yanlış dedim