Uyku rutinleri yapın bence,emin olun o ayda bile anlıyorlar.bnm bebegim 3,5 aylık hep aynı şekilde uyuttum.çok şükür sorunsuz uykularımız oldu.tek pişmanlıgım kundagı erken bırakmak oldu cnk suan bile ellerini oynatınca korkuyor uyanıyor.birde kesinlikle emzik yeteri kdr beslenemes die emzigide bıraktırdım 1 aylıkken pişmanım 🙈