Kızlar bebegm 3 bucuk aylık. Bugune kdar bi gaz şikayetimiz yoktu aslında. Cok guzel cıkarıyordu ama son bir haftadır aşırı derecede acı çekiyor saatlerce aglıyor perişan oluyor. Masaj fayda etmiyor asla. Zincı kullanıyorduk. Bugun biogala aldık. Onu deniycez bide. Ne yapabilirim daha iyi cıkarması için ?????