Tortilla_ ben geçen eve su söyledim. Normalde online kredikart ile ödüyorum. O gün kart bilgilerini girmeye üşendim kapıda öderim dedim. Normalde 20 liraydı su. Ben alırkende kartla ödesem öyleydi. 2 saat sonra su kapıya geldi. Adam diyor ki 24 lira oldu. Nasıl ya alırken 20 liraydı dedim az önce zam geldi diyor. Gün içinde anlık zam yapmışlar. Koskoca kurumsal firma bide bakınca. Şikayet fln ettim ama bizde böyle diyor.