Benim kızımda 3 aylıkken covit olmuştu. Sık sık emzirmeye çalışın iştahsız olacak ama siz teklif edin. Burnunu açmayı ihmal etmeyin bide her gün banyo yaptırın çok çabuk atlatıyor zatrn çocuklar. Bizimki 1 gün ateşliydi ondan sobra bunları yaptım ve yanında muhakkak maske taktım ikimizde pozitif olmamıza rağmen. Viral yükü azaltmak adına sizde takın. Evide 2 saate 1 5 dk falan havalandırın. Çok geçmiş olsun