Merhaba arkadaşlar bugün oğlumun 6.ay aşıları için sağlık ocağına gittik bıngıldak kapanmasına çok az kalmış kapanmış gibi bşy dedi doktorunuza sorun dedi doktorumuz da bugün izinliymiş yarın gidicem ama bir sürü kötü şey okudum bu durumu yaşayan var mı